Etichete

, ,

şi asta pentru că nu prea plecasem, dar am fost destul de departe.

meanwhile ( in Paris, cum ar spune o dragă prietenă de-a mea) s-au petrecut lucruri. bune, rele, interesante, unele înspăimântătoare, altele minunate, unice. în primul – şi cel mai important – rând, am evadat din cutia de tablă! a fost, cum era de aşteptat, o evadare cu surle, trâmbiţe, cucoane sâsâite, ameninţări, extraveral, felicitări şi nişte prieteni minunaţi post-partum.

în al doilea rând, am aterizat într-o lume din care nu cred că mai plec, nici de-ar veni mega-angajatorii lumii să-mi spună să mă plătesc să stau degeaba! am re-aterizat în lumea mea, aia cu deadline-uri care-mi plac, cu oameni pe care ţi-e drag să-i asculţi, cu colegi cu care ţi-e bine să lucrezi şi cu cel mai mic salariu din lume. sau măcar din judeţ.

şi nu în ultimul rând, m-am întors pe blog. cu bucurii, cu comentarii, cu pisy, cu diacritice, cu di tăti!

soon!

